אין עונשים (תקשור)

״אין עונשים״ - אלוהים

המאמר שלפניכם נכתב דרך תקשור בכתב:

הדבר שאני הכי רוצה שתקלטו בעולם הזה הוא שאין מציאות כזאת של עונשים. כשמשהו לא מתרחש בסקאלה של הטוב ביותר זה לא אומר שאתם מקבלים עכשיו עונש אלא זה אומר שאתם עדיין לא מאמינים בשלימות בטוב ביותר. יש בכם אמונה ברע שצריך לעקור אותה מן השורש והיא "מגיע לי עונש", "מגיע לו עונש". זה כל כך רחוק ממני! זה כל כך רחוק מאהבה ללא תנאים!
מי שחווה את זה שאוכל משמין אותו, הוא זה שמעניש את עצמו על ידי האמונה בעונש. מי שחווה שסיגריה מזיקה לו, הוא זה שמעניש את עצמו בחולאים. מי שחווה את זה שצריך לעבוד קשה בשביל כסף הוא זה שמעניש את עצמו בעבודה קשה, וכו' וכו'. העולם מלא בזה.

אני אהבה ללא תנאים. אני בראתי את העולם הזה כדי שתחוו את הטוב ביותר ברמות אלוהיות שעין לא ראתה. אני לא שופט אף אחד! אתם שופטים את עצמכם! אני זה שכל הזמן חונן אתכם, אני זה שכל הזמן מעניק לכם את הטוב ביותר עד בלי די. תפסיקו לשפוט את עצמכם, תפסיקו לשפוט אחרים, תצאו מהאמונה ברע, תצאו מהאמונה בעונשים. תכייפו, תשמחו, תאהבו, יש מספיק לכולם. כבר שתתחילו לעבוד על זה אתם תראו את האהבה שלי נכנסת בתוככם ומרפאה אתכם מהאמונה ברע ומחדירה בכם את האמונה בטוב. ככל שתעקרו את האמונה ברע ותשרישו את האמונה בטוב תגלו אותי שוכן בתוככם, בתוך כל אחד ואחד מכם, תגלו את השפע שאני רוצה לתת לכם, את הגן עדן עלי אדמות. אני לא גרשתי את אדם וחוה מגן עדן – הם עדיין נמצאים שם רק צריך לפתוח להם את העיניים שיראו את הטוב! הבעיה היא שהם האמינו בעונש, מושג שלא קיים אצלי כלל! צריך לעקור להם את האמונה הרעה מהשורש ואתם, העולם כולו, הצאצאים של אדם וחווה, תוכלו לחוות, גן עדן בעולם הזה!

עצות מעשיות: בכל פעם שאתם מבצעים פעולה שאתם רואים בה כגורם שמזיק לכם כגון אכילה, עישון וכו'… תשננו לעצמכם בלי הפסקה: "אין עונש", "אין עונש", ומדי פעם תשננו "רק כדי שתהיה מאושר", דהיינו הפעולה שאתה נהנה ממנה עכשיו, אני נותן לך אותה רק כדי שתהיה מאושר ותו לא! תחדירו את האמונה בטוב חזק חזק, היא טבועה בכם ותעקרו את האמונה ברע לחלוטין. דבר נוסף הוא שתלמדו לא לשפוט שום סיטואציה, לא לשפוט אף אחד, גם אם אתם בטוחים בצדק שלכם. אני לא שופט אף אחד בגלל שאצלי אין צד טוב וצד רע, אצלי הכל טוב ועצם השיפוט הוא אמונה ברע שחובה לעקור מהשורש! אני רוצה להיטיב! בשביל זה בראתי את העולם!!!

אמירה של המערכת (לא מהתקשור): ההבדל בין גיהנום לבין גן עדן זה שבגן עדן אין עונשים ובגיהנום יש. בכוחנו לשנות את הגיהנום הכי עמוק לגן עדן הכי ענק וזה על ידי שינוי התפיסה/אמונה שאין עונשים בעולם!!!

מאמרים רלבנטים:

הוספת תגובה חדשה

14 תגובות על: אין עונשים (תקשור)

  1. מאת בצלאל:

    אני לא מבין!מה באשר למה שגורם לי הנאה מרובה אבל מזיקה לבריאות או לחברה?
    האם ההנאה מקדשת את הנזק?

    • מאת לב-אבא:

      נזק הוא תוצאה של אמונה ברע. תחילה עלינו לעקור את האמונה ברע ולא להאמין שהרע קיים או יתקיים וכתוצאה מכך אנחנו כן יכולים לחוות את ההנאה.
      לדוגמא:
      משרד הבריאות קובע שהעישון מזיק לבריאות.
      העולם הזה הוא עולם של אמונה על כן לפנינו שתי ברירות:
      האחת להאמין ברע שהעישון מזיק לבריאות.
      השניה לא לקבל את הרע ולהאמין בטוב שהעישון לא מזיק לבריאות.

      המציאות שאנחנו חווים היא בהתאם לאמונה שלנו. לכן אם נאמין שהעישון לא מזיק לבריאות נחיה חיים בריאים ונוכל ליהנות מהעישון כמו רבים בעולם שמעשנים וחיים עד גיל מופלג כשהם בריאים לחלוטין.
      כמובן שבכל סוג של הנאה צריך להתחשב שלא לפגוע ברגשות החברה שמסביבנו. אם החברים לידך מאמינים שהם מעשנים פסיביים בשעה שאתה מעשן לידם והם מאמינים שהעישון מזיק להם, אל תעשן לידם אפילו אם אתה לא מאמין בכך.

  2. מאת בצלאל:

    ניראה לי שאתה מציע לטמון את ראשי בחול!
    מה באשר למשפט הקם להרגך השקם להרגו?
    אני מבין שאתה שואף למציאות של טוב וגם אני רוצה בכך,
    אבל אלוהים נתן לי שכל להבין מהו טוב ומהו רע,מה מותר ומה אסור,מה האמת ומהו השקר,מהי האהבה לעומת הפחד.

    • מאת לב-אבא:

      תקשור בכתב:
      המציאות שאתה חווה היא רק על פי האמונה שלך.
      האמונה בטוב מקדמת אותך בחייך למציאות טובה יותר וטובה יותר.
      לא השכל קובע מה טוב ומה רע אלא האמונה, דהיינו מה שאדם מאמין בו.
      השכל עוזר לאדם להבין שיש לו כוח לשנות את המציאות שבה הוא חי לטובה יותר, וזה כשאותו אדם מאמין בטוב ושולל את האמונות הכוזביות, הרעות (כמובן שזה נעשה בהדרגה ולא בבת אחת).
      יש לך ולכולם את הכוח לשנות את המציאות לטובה יותר! אל תאמין ברע – תאמין בטוב! האמונה בטוב היא הכוח הגדול ביותר להשיג כל טוב שאליו אדם שואף! ובהדרגה תראה שינויים לטובה בחייך!

  3. מאת בצלאל:

    תודה רבה לך!יש לי שאלה?
    למה אתם הכותבים הנפלאים לא מציגים את עצמיכם בקורות חיים וסירטוני וידאו?
    סקרן לדעת קצת יותר מי אתם?וכו'

    • מאת המערכת:

      כל צוות האתר מודה לך מאוד על כל הפרגון!!!

      המטרה שלנו כקבוצה הינה העברת הדברים כפי שהם מופיעים באתר.
      כקבוצה החלטנו במשותף שפרסום הזהות של השותפים בקבוצה אינה חשובה למטרת האתר, אלא התכנים שבאתר הם החשובים.

      מאחלים לך את כל הטוב שבעולם,
      צוות האתר.

  4. מאת ורדית:

    יש לכם אתר מדהים וחשוב עם מאמרים מצויינים. צריך לפרסם את זה ביותר דרכים. אולי להוציא ספר בנושא. אחרי חיפוש ארוך מאוד התרגשתי למצוא סוף סוף מקום שאני מזדהה איתו מאוד.יישר כח!

    • מאת המערכת:

      ורדית היקרה,

      אנחנו מאוד מודים לך על המילים החמות שכתבת לנו, שעודדו אותנו מאוד, ואנחנו מאחלים לך שתתברכי בכל הטובות שבעולם ותגשימי אותן מתוך אושר ושמחה – אמן!

  5. מאת ורדית:

    שאלה לכותבי האתר:
    המציאות היא תולדה של מה שהאדם מאמין בו. זה אומר שאין אמת אבסולוטית כי מערכת האמונות שלנו קובעת מהי האמת. איך ההתייחסות בהקשר זה לתורה ומצוות? האם התורה אמת וחובה לקיים מצוות משום שזה מסמך אלוקי, או שגם זה רק פונקציה של אמונה, ואם אדם בוחר להאמין שאין אמת בתורה ושאין מצוות אז עבורו זו האמת. אודה לתשובתכם!

    • מאת המערכת:

      שלום ורדית,

      האמונות שלנו קובעות את המציאות שלנו, אבל יש אמת אחת ויחידה שבעבורה אנחנו פה ולדעתנו היא: אהבה ללא תנאים (=הטוב ביותר). אנחנו יכולים להתקרב לאמת הזאת על פי האמונות שלנו, ואנחנו חלילה גם יכולים להתרחק ממנה.

      אם אדם מאמין שאלוהים הוא אהבה ללא תנאים, שאלוהים אוהב ללא תנאים, שהוא טוב (הכי טוב), ושאין בו רע כלל, והוא מנסה להתקרב אליו לפי הנחת היסוד הזו בדרכים של להאמין בטוב ולעקור את האמונה ברע, אזי הוא יוצר לעצמו מציאות של טוב, מתקרב לאמת ומקיים את רצון הבורא להיטיב לנבראיו.

      יש מי שבוחר לעשות את זה דרך תורה ומצוות כמו שהקבלה שמושתתת על פי הזוהר (שהוא אחד הפירושים של התורה) טוענת שהדרגה הגבוהה ביותר שאדם צריך להגיע אליה היא להוות כלי לקבלת השפע והטוב כי בכך האדם מקיים את רצונו של אלוהים שברא את העולם על מנת להיטיב לנבראיו. כמו כן, הזכרנו כבר באתר שהלל הזקן קבע ש"מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך" זוהי כל התורה כולה, וכל השאר זה רק פירושים.

      וכתשובה ישירה לשאלתך ובהסכמה לדברייך, בלי כל סתירה עם התורה, חז"ל כבר אמרו, שהנביא חבקוק העמיד את כל מצוות התורה על אחת: "צדיק באמונתו יחיה".

      • מאת בצלאל:

        מבקש להוסיף ולאמר שהאמת בשונה משקר היא עומדת בפני עצמה ואין היא תלוייה באמונתך לצורך קיומה הניצחי.

  6. מאת ורדית:

    תודה רבה על ההתייחסות.אתם נהדרים.
    האם אתם יכולים לתת הדרכה לגבי איך לעשות תקשור בכתב?

    • מאת לב-אבא:

      המערכת:
      לגבי ההדרכה כיצד לעשות תקשור בכתב וכל הנוגע לעניין של תקשור, בעזרת השם, יתפרסם בעתיד תחת הקטגוריה "צעד אחר צעד".
      תודה רבה לך על הגישה החיובית שלך. ידוע שהעולם ראי (רק בטוב כמובן) ולכן: את נהדרת!