כוח האמונה (תקשור)

כוח האמונה
המאמר שלפניכם נכתב דרך תקשור בכתב:

אחת המשיכות הכי גדולות להתקרב לנושא של רוחניות היא היכולות העל טבעיות שאדם היה רוצה שיהיה לו. ברוב הדתות יש את מורי הדרך שיש להם כוחות על טבעיים ואנשים חושבים שאם ילכו בדרכם אז יזכו לזה. רוב רובו של העולם לא "זוכה" לזה, וזה מכיוון שזאת לא הדרך להגיע למצב האידיאלי. אני בראתי את העולם על מנת להיטיב לנבראים ונתתי את הכלים לכל אחד ואחד מהנבראים שיוכלו להגיע לתכלית שלהם שזה לקבל את השפע והטוב ביותר שהכנתי עבורם.

אדם רוצה להרגיש שהוא מיוחד, שיש לו משהו שלאחרים אין ועל כן הוא היה רוצה שיהיו לו כוחות על טבעיים. אני בראתי את העולם בצורה כזאת שאין השוואה בין אחד לאחד תחת האמירה "כולנו אחד כולנו ביחד", שמשמעותה שכולם מיוחדים בשבילי והסוד הוא שיתוף הפעולה בין כולם תחת האהבה עד שכולם מרגישים שהם אחד. כך שלשאוף להיות מיוחד (יותר מאחרים) רחוק מלהיות קרוב אלי ועל כן אני מבקש ממכם שגם אתם לא תשאפו לזה.

חשוב לי לציין שאין כוונתי שמי שיש לו יכולות על טבעיות לא הולך בדרך שלי, זאת לא הכוונה שלי בכלל, אלא לכל אחד יש את היחודיות שלו ועליו לפעול מתוך אהבה עם הכלל ולא להרגיש שהוא מורם מעם. מי שמשתף את היחודיות שלו (ולכל נברא שיהיה יש את היחודיות שלו) עם הכלל ועובד אתם בשיתוף מתוך אהבה ומרגיש עם כולם אחד, זה להיות בדרך שלי.

להגיע למצב האידיאלי כל אחד יכול להגיע ואת זה לא עושים על ידי כוחות על טבעיים אלא על ידי האמונה בי, בקדוש ברוך הוא, באהבה ללא תנאים, בטוב ביותר. אמונה פשוטה בתמימות היא הדרך הסלולה לקבל את כל הטוב שנשלח אליכם תמיד. המקום הזה של ההשוואתיות, של הרצון להיות מיוחד יותר מאחרים, של הרצון להיות מעל כולם, מהווה זלזול באמונה הפשוטה שהיא הדרך לקבלת כל השפע הטוב והמצב האידיאלי. האמונה היא הדרך להשגת כל טוב שרוצים והכוח של האמונה טבוע בכל הנבראים. עלינו להעריך ולכבד את האמונה בטוב ולהרים אותה בבחינת עטרה, כתר ששמים על הראש. האמונה בטוב היא בבחינת כתר ששמים על הראש וממליכים אותה עלינו והשרביט הוא בבחינת הכוח שהאמונה מעניקה לך להגשמת כל הטוב הרצוי והמצוי.

מאמרים רלבנטים:

הוספת תגובה חדשה

4 תגובות על: כוח האמונה (תקשור)

  1. מאת סימונה אליהו:

    בס"ד
    שבוע טוב!!
    רציתי לומר,שהמאמרים כאן,ממש חיממו לי את הלב.לא שאני לא יודעת
    לגבי זה,רק שהמאמרים,כשקראתי אותם,הרגשתי בעצמי,שאני יותר מתחברת לטוב שבי.
    כי זה כ"כ נכון,שיש כל מיני אמונות לגבי שכר ועונש ולגבי כל מיני דברים ושאלות,שאני מאמינה,שכולנו כרובנו חווים את אותם התחבטויות ושאלות.
    אז תודה,המאמרים מאוד ממקדים לטוב,לאמונה הפשוטה בה" יתברך וזה כ"כ נכון,שאין אין עוד מלבדו
    ושבורא עולם-אוהב אותנו אהבת אמת,אם רק היינו אוהבים את עצמינו כפי שהוא אוהב אותנו…היו לנו עוד יותר חיים נפלאים.תודה למי שכתב.שבוע,חודש ושנה נפלאים.
    חודש השמחה אדר-שימחתם אותי.

    • מאת לב-אבא:

      נכתב בעקבות תקשור: השורש לאמונה בעצמינו היא האמונה בטוב ביותר שזה הקב"ה. השורש לאהוב את עצמינו היא להאמין שבורא עולם אוהב אותנו אהבה מוחלטת ללא תנאים. כל אמונה שעומדת בסתירה עם האמת הפשוטה והיחידה הזאת שאנחנו הכי אהובים בעולם ושבורא עולם הכי אוהב אותנו היא אמונה כוזבית שעלינו לעקור מהשורש. ככל שנעקור את האמונות הכוזביות ונלך רק עם האמונה בטוב ביותר נוכל לזכות לכל הטובות שבורא עולם ברא בשבילנו.

      המערכת: תודה רבה על התגובה החיובית שלך שנותנת לנו כוחות של אהבה להמשיך לפתח את האתר. מברכים אותך באהבה, בשמחה תמידית ובכל הטובות שבעולם!

      • מאת בצלאל:

        גם אני מבקש לברך אותכם על האתר הנפלא שלכם.

        • מאת המערכת:

          אנחנו מודים לך מאוד על ברכתך ועל תגובתך החיובית. יהי רצון שנתברך כולנו לאור באור האמת ולהגדיל את האהבה והטוב בקרבנו ובקרב העולם כולו – אמן!