קבלת העונג (תקשור)

oneg

המאמר שלפניכם נכתב דרך תקשור בכתב:

אני בראתי את העולם הזה כדי להיטיב לכל הנבראים ללא יוצא מן הכלל, על כן כל החיוּת שלכם היא מהטוב שאתם מקבלים תחת תחושת העונג. הקיום שלכם הוא לא מאוכל ושתיה, משאיפת חמצן וכו'… אלא החיות שלכם היא לפי העונג שאתם מקבלים מהאוכל והשתיה, משאיפת החמצן ומכל האמצעים שניתן לקבל דרכם עונג בעולם הזה. השמחה והעונג הם אלה שמחיים אתכם, הם אלה שקובעים את המצב הבריאותי שלכם, את המצב הכלכלי שלכם ובכלל את השלימות שלכם כי לשם כך נבראתם.

ככל שתאמינו יותר בטוב ושלכך נבראתם, ככל שתעקרו מתוך לבכם את האמונה ברע, בעונשים, בסיגופים, בכאב אתם תוכלו לקבל דרך כל אמצעי בבריאה כמות גדולה יותר של עונג ואושר.

טבע הנבראים הוא לחפש תמיד את העונג שלהם כי זה החיות שלהם. המצב האידיאלי הוא לקבל את העונג בשלימות מתוך אמונה בטוב שלכך אותו אדם נברא וזה תכליתו!

יש אנשים שמקבלים את העונג שלהם דרך אמצעים קטנים בלבד כמו מזון בסיסי, נשימה, ביגוד בסיסי וכו'… ועוצרים את עצמם מלקבל יותר עונג תחת האמונה ברע שהעולם הזה לא נברא כדי להיטיב עמם אלא רק כדי לשרוד בו.

יש אנשים שמקבלים את העונג שלהם גם דרך אמצעים קטנים וגם דרך אמצעים גדולים כגון חופשות, בילויים וכו'… אבל עדיין טבועה בהם האמונה ברע שלא לשם כך הם נבראו ואז הם מצטערים על העונג שחוו ומענישים את עצמם. למשל מי שאכל ארוחה טובה ודשנה משמין מכוח האמונה ברע ומקלקל את החיות שלו, מי שיצא לחופשה נעשה חולה במהלך החופשה או ישר אחריה מכוח האמונה ברע ומקלקל את החיות שלו ויש עוד דוגמאות רבות… כל זה כי הוא לא מאמין בטוב שלשם כך הוא נברא, כדי להתענג והוא "מקיא" מעצמו את העונג שקיבל בשעה שמצטער עליו.

על מנת לצעוד בדרך אל האושר עליכם להתחיל לזהות במהלך היום שהעונג הוא זה שמעניק לכם חיות, למשל כשאתם שותים קפה, תה אז אתם מתחיים מהעונג, כשאתם אוכלים אז אתם מתחיים מהטעם הטוב, כשאתם ישנים אז אתם מתחיים מהמנוחה והשלווה וכו'… וכמובן דרך אמצעים יותר גדולים כגון חוגים, חופשות, בילויים שדרכם יותר קל לזהות את העונג.

אחרי שאתם תרגישו שהעונג הוא זה שמוביל אתכם בחיים, תרשו לעצמכם לקבל אותו יותר מבלי להצטער עליו לאחר מכן!!! אם שתיתם הרבה קפה אל תצטערו שיש בזה יותר מדי קפאין (זה אמונה ברע שקפאין מזיק כדי לא לקבל את העונג – אין רע בעולם!), אם אכלתם הרבה אל תצטערו שזה משמין (זה אמונה ברע שאוכל מזיק בכל צורה שהיא כדי לא לקבל את העונג – אין רע בעולם!), אם עישנתם סיגריה אל תצטערו כי זה מזיק לבריאות (כי זה לא נכון – אין רע בעולם!) וכו'… כשאתם לא מצטערים לאחר מכן על העונג שקיבלתם, אתם למעשה לא "מקיאים" אותו החוצה והעונג הזה מחייה אתכם והמצב הבריאותי, הכלכלי והכללי שלכם משתפר ואתם מתקרבים יותר ויותר למצב האידיאלי של קבלת העונג וקיום התכלית שעבורו בראתי את העולם: לענג אתכם באינסוף של תענוגות!!!

מאמרים רלבנטים:

הוספת תגובה חדשה

6 תגובות על: קבלת העונג (תקשור)

  1. מאת בצלאל:

    ומה באשר לסמים ממכרים,לאלכוהול ,סגריות,אכילה מופרזת,אוכל לא בריא,סקס פרוע?
    כל אלה מהנים ומענגים אבל המחיר ידוע מראש ובוודאות בלי קשר ליחס כלשהוא!

    • מאת לב-אבא:

      תקשור בכתב:
      יש שתי הנחות בסיס שמשתלבות אחת עם השניה כתשובה לשאלתך:
      א. העולם הזה הוא עולם של אמונה.
      ב. אין רע בעולם כלל (על כן אין מצב כזה של מחיר ידוע מראש – המחיר, דהיינו התוצאה היא רק לפי האמונה).
      שום דבר לא יכול להזיק לך אם אתה לא מאמין שהוא מזיק.
      הבחירה ביד האדם אם להאמין בטוב או להאמין ברע.
      להאמין שמשהו מזיק זה נחשב להאמין ברע.
      העובדות "הידועות" שאדם גדל אתן הינה מערכת אמונות בלבד שהעובדות הן התוצאה של אותה מערכת.
      אם טבועה באדם האמונה ברע שסמים ממכרים מזיקים אז שלא יקח אותם, אם טבועה באדם האמונה ברע שסיגריות מזיקות אז שלא יעשן כי הוא יראה את התוצאה של האמונה שלו בעיניים.
      העובדה היא שאין רע בעולם ואין מושג כזה מזיק ושהמחיר ידוע מראש כפי שציינת אלא הכל מתנהל לפי מערכת האמונות של האדם וכל אמונה ברע אשר תהיה צריך לעקור מהשורש.
      האמונה ברע היא זו שחוסמת לקבל את העונג שממנו מקבלים חיות.
      חשוב לי לציין שכל קבלת עונג שנעשית ביחד עם עוד אנשים צריכה להיות מתוך התחשבות במערכת האמונות של הזולת ולא רק שלך כמו הדוגמא של לא לעשן ליד מישהו שמאמין שסיגריות מזיקות לו כמעשן פסיבי בעוד שהמעשן עצמו לא מאמין שהסיגריות מזיקות.

      • מאת בצלאל:

        אני למדתי שהכי חשוב זה לשמש דוגמא לזולת,
        אז מה לגביך?אתה מעשן,אוכל לא בריא,עובד בלי הפסקה,מתרועע עם פושעים?וכו'
        אם זה נישמע אישי אז אל תענה לי ,אבל מטרתי האמיתית היא לרדת לסוף דעתך
        (אמונתך)

        • מאת לב-אבא:

          (המערכת: התשובות שהתקבלו עד עתה תחת הסיווג "לב אבא" הן תשובות מתיקשור בכתב אלא אם כן צוין אחרת.)
          תקשור בכתב:
          הדוגמא הכי טובה לזולת היא לאהוב את החיים ולהעריך אותם מתוך אמונה בטוב ואהבה ולא מתוך פחדים ואיסורים.
          הכל תלוי באמונה שלך לגבי אותם דברים שציינת בתגובה. אם אתה מאמין שהדברים האלה שליליים ולא מתכוון לשנות את האמונה שלך בקשר אליהם אז אל תעשה אותם כי התוצאה שאתה תחווה במציאות היא על פי האמונה שלך ותו לא. אם אדם אחר מאמין בטוב, למשל אם הוא מאמין שאין אוכל שהוא לא בריא, אלא כל מזון הוא טוב, אז הוא יכול לאכול מה שהוא רוצה ולחוות את המציאות על פי האמונה שלו ולהישאר בריא כל ימי חייו.
          ובמילים אחרות אם הייתי בשר ודם הייתי עונה לך כך: אני מעשן סיגריות שעושות לי טוב ואני הכי בריא בעולם, אני אוכל חטיפים, שוקולדים והרבה מטוגן עם הרבה מלח ואני במשקל האידיאלי ומאוד בריא, אני לא עובד כי העבודה היא לא זו שמפרנסת אותי אלא האמונה שלי ולכן אני האדם הכי עשיר בעולם, אני עושה חיים עם החברים שלי (מבלי לפגוע באף אחד אחר חס ושלום) שכולם יהלומים יקרים כי הם ההשתקפות המושלמת שלי גם אם הם נחשבים בעיני אחרים כפושעים וכו'… וזה רק משום שהאמונה שלי בטוב היא שלימה!
          העיצה היא בהדרגה לצאת ממערכת האמונה השלילית למערכת אמונה חיובית יותר ולהפנים שרק האמונה היא זו ששולטת במציאות של החיים שלך וכדאי לך ולכל אדם לבחור באמונה בטוב! זה המפתח לגן עדן עלי אדמות!
          באהבה כנה! לב אבא

          • מאת בצלאל:

            שאלה אחרונה בנושא!
            מבקש את התייחסותך האמונתית לאסונות שקרו ביפן וביישוב איתמר.
            בברכה ובכבוד רב

            • מאת לב-אבא:

              המערכת (נכתב על פי תקשור):
              הנחת יסוד חשובה היא שאין רע בעולם בבחינת ״לא יגורך רע״. אנחנו עוסקים כאן כל הזמן באמונה בטוב שהיא הדרך למנוע אסונות, בין פרטיים בין כלליים, שהם תוצאה ישירה של האמונה ברע.
              בשורות טובות!