תמיד אתה תראה את האמונה שלך בעיניים!

לראות את האמונה בעיניים

העולם הזה הוא עולם של אמונה! לא משנה איזה סוג של אמונה שלילי או חיובי אתה מאמין אתה תראה ותחווה את מה שאתה מאמין בו. כמובן שאנחנו תמיד לוקחים את החיובי ומבטלים את השלילי שמהווה עבורנו כאשליה. הבעיה היא שבדרך כלל אנחנו מתייאשים מהר מהאמונות החיוביות שלנו כשאנחנו לא רואים תוצאות מהירות בשטח. אז הנה משפט מחץ ואקסיומה לחיים האלה: "תמיד אתה תראה את האמונה שלך בעיניים"!!!

אין יאוש בעולם כלל – איך זה יכול להיות? כי התוצאה של האמונה שלך לא נמדדת בפונקציה של זמן (שדרך אגב הזמן בעצמו מהווה אשליה כי אין זמן ומרחב) עד שתראה את מה שאתה מאמין בו מתממש בגשמיות, אלא בפונקציה של אמונה! דהיינו ככל שאתה תאמין במשהו יותר אתה תראה את זה יותר "מהר" מתממש אבל לראות את זה מתממש אתה בטוח תראה את זה – לא משנה במה אתה מאמין!!!

עם התובנה המבריקה הזאת אפשר להשתמש כמו חלום צלול דהיינו יש לך שליטה בחלום הזה שמהווה את החיים שלך. וכל מה שעליך לטפח זה את שרביט הקסם דהיינו את האמונה בחיובי שאתה רוצה בחייך.

אז אפשר בכיף להאמין ברפואות ללא תרופות, בניסים ו…. בכל הטוב ביותר שבורא עולם, היקום, נותן לנו בכל שניה ורגע כך שלמעשה האמונה עוזרת לנו להוות כלי לקבלת האהבה ללא תנאים ולקבלת השפע והטוב ביותר וזה מה שנקרא: לעשות את רצונו של אבינו בשמים!!!

מאמרים רלבנטים:

הוספת תגובה חדשה

4 תגובות על: תמיד אתה תראה את האמונה שלך בעיניים!

  1. מאת בצלאל:

    מאמר ניפלא ליאת,
    מבקש להוסיף ולחדד שליראות את האמונה בעינים פירושו לאמונתי(תפיסתי)
    להיות כל הזמן במודעות ,ריכוז, ושימת לב בכל מחשבה ,דיבור ומעשה
    כדי שאלה יבטאו את האמונה .

    • מאת ליאת:

      תודה רבה!
      כמובן שטוב עד שנראה את האמונה בעיניים, דהיינו עד שנראה את התוצאה של האמונה שלנו בגשמיות להגדיל את האמונה ככל האפשר במחשבה דיבור ומעשה אבל חשוב לי מאוד לציין כמו שרבי נחמן מברסלב אומר: "מעט זה גם טוב", גם מעט אמונה בטוב שאותו רוצים לממש בכל פעם מביא לתוצאה הרצויה. כמו שנאמר במדרש על שיר השירים שהקב"ה אומר: "פתחו לי פתח כחודו של מחט ואני אפתח לכם פתחו של אולם", וכמו האמירה הידועה: "אם זה לא יהיה פשוט אז זה פשוט לא יהיה".
      הכל מתוך שמחה, בקלות, לפי היכולות שלנו ולא מעבר להן בכלל כי אם זה "כבד עלינו" וקשה אז זאת כבר לא הדרך של בורא עולם.
      כל טוב!
      ליאת.

  2. מאת בצלאל:

    הבנתי!את אומרת שבואו נתחיל מכיתה א' והשאר יפתח מאליו באופן טבעי וקל ,
    עם נתחיל להאמין אז גם המחשבות,הדיבור ,והמעשה ינבעו מתוך אותה אמונה.
    מה את אומרת?

    • מאת ליאת:

      נכון. לפעמים אנחנו יותר קשים עם עצמינו וחושבים שבשביל לעשות שינוי אז צריך לעמול קשה על מנת להשיג תוצאות אבל זה בכלל לא נכון כי "אם זה לא יהיה פשוט זה פשוט לא יהיה". אז "מעט זה גם טוב" וכמו שכתבת בתגובה שאז המחשבה הדיבור והמעשה ישתנו בהתאם וינבעו מתוך אמונה בטוב – אהבתי!
      שבת שלום!
      ליאת.