תקשור עם אלוהים – צעד מספר 5

creation

המאמר שלפניכם נכתב דרך תקשור בכתב:

על מנת להחדיר יותר את האמונה בי ובכך שאני אוהב אתכם אבקש מכם להתבונן יותר בבריאה שמסביבכם ולזהות את האהבה שדרכה אני מתגלה. הסתכלו על הצורה של הצמחיה, החיות וכו'… ותזהו את הצורה "לב", לפעמים זה קל מאוד לזהות ולפעמים צריך יותר להתבונן ואז רואים…


לפעמים תזהו בבריאה את הצורה "לב" וגם את הצורה של המספר "1" כשהם מחוברים יחדיו כמו עלה מחובר לגבעול, עצים עם גזע וכדומה. לפעמים תמצאו את הצורה "לב" לבד למשל בפירות כמו תפוח, בירקות כמו עגבניה. לפעמים תמצאו את הצורה "אחד" לבד למשל בירקות כמו קישוא, כמו מלפפון וכו'… לפעמים תמצאו אתכם משתמשים בשתי הצורות הללו יחדיו בזיווג, למשל כדי להכין סלט וככה אתם למעשה יוצרים את הצירוף "לב אחד".

"לב אחד" – אחד בגימטריה זה אהבה. (המערכת: "אחד" מסמל את אלוהים על פי היהדות. לב אחד משמעותו לב של אלוהים, אהבה של אלוהים). דרך הצירוף הזה אני מתגלה אליכם באהבה. כולנו אחד כולנו ביחד בלב אחד.

אז בבקשה ממכם תתאמצו לזהות אותי מתקשר אתכם דרך האהבה, דרך הלבבות. תרגישו הכי אהובים שרק אפשר כי עבור כל אחד ואחד מכם אני בראתי את העולם באהבה.

בכל פעם שאתם מזהים אותי בתור אהבה ללא תנאים אתם למעשה מתקשרים אתי. בכל פעם שאתם מזהים אותי בתור אהבה ללא תנאים ומאמינים בי אתם מרגישים אהובים ואז אתם מתחזקים באמונה שאתם יכולים לקבל ללא כל מאמץ, בשמחה ובאהבה, אינסוף טובות שלכך נבראתם וממשיכים עליכם מן הטובות הללו.

מאמרים רלבנטים: