רק כדי שתהיה מאושר

be-happy
כל הבריות מהווים אהבה ללא תנאים ואושר. אבל האם הכוונה שניתן אהבה ללא תנאים כל הזמן? זה רק עשוי לשחוק אותנו ולהוציא מאתנו את האור. על כן אם אני מהווה אהבה ללא תנאים ואושר כיצד עלי להתנהג בהתאם? איך אני יכול יותר להגדיל את אור האהבה ללא תנאים? איך אני יכול באמת להפוך את השני לאהבה ללא תנאים ולאושר, דהיינו לאלוהות?

עיצה מאוד פשוטה וגדולה מהחיים! עיצה שפועלת במקומות הנמוכים ביותר! והרי העיצה: אין הכוונה שתרבה בפעולות שאתה עושה, אין הכוונה שתצא מגדרך בשביל השני אלא בפשטות, כי "אם זה לא יהיה פשוט זה פשוט לא יהיה": תמשיך לעשות אותן הפעולות שאתה רגיל לעשות עבור הבריות רק תשנה את הכוונה שלך ותכוון: "רק כדי שתהיה מאושר!", "רק כדי שתהיי מאושרת!". דהיינו באותה פעולה שאתה במילא עושה אתה משנה את הכוונה מתוך נתינה של אהבה ללא תנאים, אתה עושה את הפעולה מתוך המודעות של הלב שלך, מתוך האלוהות שבלבך, מתוך אהבה ללא תנאים. אתה לא עושה את הפעולה מתוך אינטרסנטיות או מתוך מחויבות אלא מתוך זה שבאמת ובתמים אתה רוצה שהשני יהיה מאושר.

אני אישית, קניתי לי צמיד ססגוני שיזכיר לי בכל פעם שאני אראה אותו שהכוונה שלי בכל פעולה שאני עושה זה רק כדי שיהיו מאושרים.

מתוך חקירה אודות הנושא "מוות קליני" ובכלל, ברור הוא שבשביל רפואה צריך לקבל מנות ענקיות של אהבה ללא תנאים כך שיש בקיום העיצה את היכולת הרפואית, רפואת הנפש ובמקביל לה רפואת הגוף. זאת אומרת שאם יש מישהו ספציפי שאתה רוצה לרפא בחייך תן לו את ההענקה מתוך כוונה אמיתית "רק כדי שתהיה מאושר".

אבל הרבה יותר מזה! העיצה הזאת מעניקה לך את הרפואה לעצמך! ובייחוד היום שיש הרבה אנשים, ואני מאוד מברכת ותומכת בהחלטה הזאת, שהחליטו לא לפנות לרפואות אלא לצאת למסע הרפואה של עצמם, ללכת בעקבות המודעות מהלב, האלוהות, שאומרת לנו להאמין בעצמנו ושאנחנו כן מסוגלים כמו שלואיז היי יכלה לרפא את עצמה ממחלת הסרטן וגרג בראדן העלים לעצמו את הגידול וכמוהם עוד הרבה אחרים…

ידוע שהעולם הוא מראה שלך כמו שהצורה לב היא חיבור של שני הפכים שהופכים ל"אחד", אחד בגימטריה זה "אהבה", "אחד" זה שמו של הקב"ה וכמו כן "אהבה". אז אם העולם מהווה מראה, כשאתה מבצע פעולה עבור השני בכוונה של "רק כדי שתהיה מאושר" אז העולם, הבריות (אבל לא רק הבריות), עושה בשבילך פעולות "רק כדי שתהיה מאושר". בשעה שאתה מרגיל את עצמך לעשות פעולות מתוך כוונה זו, אתה מתחיל להבחין שאתה פחות סקפטי לגבי טוהר הכוונה בפעולות שאחרים עושים בשבילך ושגם כל נתינה שאתה מקבל ניתנת לך "רק כדי שתהיה מאושר" והופכת אותך לאהבה ואושר, דהיינו לאלוהות.

אם כן השלב השני שמגיע לאחר שאתה מתרגל את עצמך לשנות את הכוונה שלך כלפי הזולת ל"רק כדי שתהיה מאושר" זה לתרגל שכל מי שנותן לך משהו, אם זה ישירות מהבורא או אם זה דרך אנשים וכו'…, מתכוון לומר לך "רק כדי שתהיה מאושר", דהיינו שאתה מקבל אהבה ללא תנאים וללא אינטרסים אלא שהכוונה היחידה שיש פה היא שתהיה מאושר, שזאת הסיבה שבורא עולם ברא את העולם "להיטיב עם נבראיו". ובשעה שאתה מקבל את האהבה ללא תנאים אתה הופך להיות אלוהי, ובהגדרה שמצאתי בכתבים על מוות קליני, אתה הופך להיות "אהבה ואושר" ובכל נתינה שלך אתה הופך את השני לאלוהות, דהיינו ל"אהבה ואושר" מתוך זה שאתה בעצמך מהווה בנתינה כמקור אהבה ללא תנאים, דהיינו אלוהות, דהיינו "אהבה ואושר".

חשוב לציין שלא נאמר פה שאם הענקת לפלוני את האהבה בכוונה שהוא רק יהיה מאושר אז פלוני בעצמו יעניק לך את אותה אהבה בכוונה שרק תהיה מאושר אלא שאתה תראה את זה יותר מהעולם, שכן המראה שלך היא כל העולם ולא רק פלוני. אבל זה שהענקת לפלוני יעשה שינוי אצלו, תלוי במידת ההענקה, עד כדי רפואות ובכלל כי אתה הופך אותו לאלוהי, לאהבה ואושר, בכל פעם שאתה מעניק לו אהבה בכוונה טהורה.

דוגמא: אדם שיש לו קשר משפחתי או סביבתי איתך, בא אליך בבקשות ובתלונות כל הזמן. אתה כל הזמן מנסה לרצות אותו אבל אתה רואה שזה "בור ללא תחתית", דהיינו שום דבר לא עוזר והמצב חוזר על עצמו. חפש בתוך לבך: האם את כל הפעולות שעשית עד כה עשית בשבילו או עשית בשבילך? האם חיפשת את האושר שלו וחשבת עליו שהוא יהיה מאושר או חיפשת את האושר שלך, דהיינו שאותו אדם יפסיק להתלונן ולבוא בבקשות אליך.

מתוך ניסיון עם הרבה אנשים העיצה הזאת פועלת ובגדול!!!

מאמרים רלבנטים: